Jste si jisti, že chcete provést tuto operaci?
1.1. Než začnete Aplikaci používat, přečtěte si tyto podmínky užívání, zásady ochrany osobních údajů dostupné na www.mojekapka.cz a další dokumenty, na které se zde odkazuje (společně „Podmínky“). Podpisem dokumentu odkazujícího na tyto podmínky užívání nebo kliknutím na tlačítko souhlasu s podmínkami užívání, když je vám tato možnost zpřístupněna, s Lab In uzavíráte smlouvu o užívání Aplikace („Smlouva“), jejíž součástí jsou Podmínky. V případě rozporu mezi dokumenty tvořícími Smlouvu se použijí v následujícím pořadí: nejprve podepisované dokumenty, pak tyto podmínky užívání, následně zbývající dokumenty.
1.2. Tyto podmínky užívání upravují právní vztahy mezi Lab In a Uživateli související s užíváním Aplikace. Aplikace je aktuálně poskytována bezplatně. Prostřednictvím Aplikace je ale možné objednávat placené Služby. Poskytování Služeb těmito podmínkami užívání není upraveno, poskytování Služeb se řídí samostatnými všeobecnými obchodními podmínkami dostupnými na www.mojekapka.cz.
2.1.„Lab In“nebo také „my“je společnost Lab In – Institut laboratorní medicíny, s.r.o., se sídlem Blahoslavova 18/5, Drahovice, 360 01 Karlovy Vary, IČO: 25230271, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 10836 vedenou u Krajského soudu v Plzni.
Kontaktní místo: e-mailpotrebuji@labin.cz
2.2. „Uživatel“ nebo také „Vy“ označuje vás jako uživatele Aplikace.
2.3. „Aplikace“ je aplikace s názvem MojekApka dostupná na AppStore a GooglePlay („Mobilní Aplikace“) a webovém rozhraní www.labin.cz na adresehttps://labin.cz/kontakty/odberova-mista/#places(„Webová Aplikace“).
2.4. „Platformy“ jsou provozovatelé online distribučních platforem AppStore – společnost Apple Inc (pro zařízení s iOS) a Google Play – společnost Google LLC (pro zařízení s OS Android).
2.5. „Služba“ je služba odběru biologického materiálu a vydání laboratorního výsledku, kterou lze objednávat prostřednictvím Aplikace.
2.6. „Uživatelská data“ jsou data, která nám poskytnete nebo která od vás obdržíme prostřednictvím Aplikace. Uživatelská data nezahrnují Výsledná data.
2.7. „Výsledná data“ jsou data související s užíváním Aplikace a/nebo Služby Uživatelem, například statistická data.
3.1. Registrace. Uživatelský účet si můžete vytvořit online prostřednictvím Aplikace nebo při fyzické návštěvě našich pracovišť s úvodním vyplněním souhlasu s užíváním Aplikace. V takovém případě vám na e-mailovou adresu zašleme odkaz, prostřednictvím kterého získáte přístup k účtu. K dokončení registrace a vytvoření uživatelského účtu musíte vyplnit své osobní údaje, a to minimálně v rozsahu označeném jako povinný údaj. Zároveň musíte potvrdit své seznámení se s Podmínkami.
3.2. Potvrzení identity. Berete na vědomí, že abyste mohli Aplikaci plnohodnotně používat, tak potřebujeme ověřit Vaši identitu. V případě vytvoření uživatelského účtu online může ověření proběhnout prostřednictvím tzv. kvalifikovaných správců (např. BankID, MojeID a další). Pokud vytváříte účet při fyzické návštěvě našich pracovišť, můžeme Vaši identitu ověřit při vyplnění souhlasu s užíváním Aplikace.
3.3. Správnost údajů. Odpovídáte za to, že údaje uvedené při registraci a údaje uvedené v uživatelském účtu jsou aktuální, pravdivé a úplné. Své údaje můžete kdykoli po přihlášení do svého uživatelského účtu upravit, změnit a/nebo v případě dobrovolně uvedených údajů tyto doplnit či smazat.
3.4. Komunikace. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že na e-mail, který uvedete při registraci, vám budou z naší strany zasílány veškeré informace týkající se právního vztahu mezi vámi jako Uživatelem a námi dle těchto Podmínek. Komunikovat spolu budeme také elektronicky prostřednictvím Aplikace. Vyžaduje-li jakákoliv zpráva nebo jednání písemnou formu, dohodli jsme se, že postačuje e-mail s prostým elektronickým podpisem (za elektronický podpis se dle právních předpisů považuje například i uvedení jména a příjmení v textu nebo odeslání emailu z Vaší e-mailové adresy obsahující Vaše jméno).
3.5. Zrušení účtu. Uživatelský účet můžete kdykoliv zrušit písemnou žádostí zaslanou společnosti Lab In. Lab In vám může uživatelský účet zrušit, pokud se do Aplikace nepřihlásíte déle než 1 rok, Aplikaci nevyužíváte a/nebo pokud porušíte své povinnosti vyplývající z těchto Podmínek nebo jiných všeobecně závazných právních předpisů. Zrušením uživatelského účtu dochází k ukončení Smlouvy. Po ukončení Smlouvy práva a licence udělené k Aplikaci okamžitě zanikají a Lab In je oprávněn trvale vymazat veškerá Uživatelská data s tím, že tato povinnost se nevztahuje na žádná Výsledná data.
4.1. Licence. Udělujeme vám nevýhradní nepřevoditelné právo užívat Webovou Aplikaci a nevýhradní, nepřevoditelnou licenci k užívání Mobilní Aplikace. Tato práva máte po dobu trvání Smlouvy. Užití Aplikace je omezeno výhradně pro vaši interní potřebu za účelem objednávání a užívání Služeb.
4.2. Vyhrazení práv. Nezískáváte žádná licenční práva, s výjimkou těch, která jsou výslovně uvedena v odst. 4.1. Uzavřením Smlouvy, resp. vytvořením těchto dat, nám postupujete veškerá práva vztahující se k Výsledným datům. Vyhrazujeme si právo provádět změny Aplikace, které považujeme za nezbytné nebo užitečné pro dosažení souladu s platnými právními předpisy, zvýšení kvality Služeb, nákladové efektivity nebo výkonu Aplikace. Vyhrazujeme si právo neposkytovat jakékoliv aktualizace Aplikace.
4.3. Dostupnost. Berete na vědomí, že Aplikace nemusí být dostupná nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nezbytnou potřebu údržby hardwarového a softwarového vybavení Lab In. Lab In se zavazuje vynaložit přiměřené úsilí k tomu, aby Aplikace byla dostupná a funkční. Lab In však není odpovědný za jakoukoli újmu vzniklou Uživateli z důvodů nedostupnosti a/nebo nefunkčnosti Aplikace, kterými se rozumí zejména potřeba údržby hardwarového a softwarového vybavení Lab In a/nebo třetí osoby.
4.4. Pozastavení, ukončení. Váš přístup k Aplikaci můžeme pozastavit, pokud:
5.1. Omezení. Aplikaci nesmíte užívat způsobem, jakým vám to Smlouva výslovně neumožňuje nebo dokonce zakazuje. Zejména nesmíte:
6.1. Součinnost. Po celou dobu trvání Smlouvy nám musíte poskytovat součinnost a pomoc, které jsou potřebné pro výkon našich práv a plnění našich povinnosti podle Smlouvy nebo v souvislosti s ní. Pokud nám neposkytnete součinnost nebo nesplníte jinou povinnost dle Smlouvy, jedná se o překážku v plnění Smlouvy na Vaší straně. Doba trvání překážky, po kterou nemůžeme plnit, se počítá od prvního dne, kdy tato překážka nastala až do okamžiku, kdy nás po odstranění překážky informujete o jejím odstranění. Termíny pro plnění našich povinností dle Smlouvy se automaticky prodlužují o dobu trvání překážky a dobu nutnou pro obnovení kontinuity našeho plnění.
6.2. Nápravná opatření. Pokud se dozvíte, že někdo získal neoprávněný přístup do Vašeho účtu, tak nás o tom musíte neprodleně informovat a přijmout opatření, která jsou vhodná k zastavení této činnosti a ke zmírnění jejích dopadů (například přerušení a zabránění neoprávněného přístupu nebo vymazání dat, ke kterým kdokoli získal neoprávněný přístup).
6.3. Odpovědnost Uživatele. Následující body spadají do vaší výhradní odpovědnosti:
7.1. Aplikaci lze stáhnout prostřednictvím online obchodu AppStore a Google Play. Tyto Podmínky se však použijí pouze na vztah mezi Uživatelem a Lab In. Naopak se nepoužijí na vztahy s Platformami. Za Aplikaci a její obsah odpovídá pouze Lab In, Platformy naopak za Aplikaci ani její obsah neodpovídají. V případě rozporu mezi ustanovením Podmínek a ustanovením podmínek Platforem (například Apple Media Services Terms and Conditions), od kterých se nelze odchýlit, se uplatní ustanovení podmínek Platforem.
7.2. Pokud si Aplikaci stáhnete z AppStore, můžete ji užívat pouze na zařízeních značky Apple, která vlastníte nebo ovládáte nebo prostřednictvím účtů spojených funkcí Family Sharing s účtem, který si Aplikaci stáhnul. Přitom musíte dodržovat podmínky upravené v Apple Media Services Terms and Conditions. Pokud si Aplikaci stáhnete z Google Play, můžete ji užívat pouze na zařízeních s operačním systémem Android.
7.3. Pokud se dohodneme na poskytování jakékoliv podpory a údržby k Aplikaci, bude Vám ji poskytovat pouze Lab In. Společně s Lab In souhlasíte s tím, že Platformy nemají povinnost poskytovat jakékoli služby podpory a údržby ve vztahu k Aplikaci. V rozsahu, v jakém Lab In záruku nevyloučil, ať už vyplývá ze zákona nebo z Podmínek, vám záruku poskytuje pouze Lab In. Pokud dojde k porušení jakékoliv záruky, můžete se obrátit na Platformu, která vám může poplatek za Předplatné vrátit (pokud jste jej zaplatili). Platformy ale nemají povinnost vypořádat žádné záruční nároky ani jiné nároky, újmu, odpovědnost, škodu, náklady nebo jiné výdaje související s nedodržením záruky; za toto všechno je odpovědný výhradně Lab In. Pouze Lab In, a ne Platformy, odpovídá za vypořádání nároků Uživatele souvisejících s Aplikací a/nebo užívání Služby, zejména vyplývajících z odpovědnosti za vady výrobku, škodu způsobenou vadami nebo nesplnění právních předpisů, ať už se týkají osobních údajů, spotřebitelských práv nebo jiné podobné oblasti, včetně právního rámce HealthKit and HomeKit.
7.4. Pokud by došlo k tomu, že třetí strana bude tvrdit, že Aplikace porušuje její práva duševního vlastnictví, poneseme spolu výhradní odpovědnost za vyšetřování, obhajobu, vyřízení a vypořádání takového nároku.
7.5. Prohlašujete, že se nenacházíte v zemi, na kterou se vztahuje embargo vlády USA, nebo která byla vládou USA označena jako země „podporující terorismus“; ani že nejste uveden/a na žádném seznamu „zakázaných nebo omezených stran“ vedeném vládou USA.
7.6. Platformy a jejich dceřiné společnosti jsou osoby oprávněné z Podmínek jako třetí strany a mají právo Podmínky vůči Vám vymáhat.
8.1. Změny. Lab In může Podmínky měnit podle vlastního uvážení, zejména, ale nikoli výhradně, v případě změn právních předpisů nebo smluv se svými dodavateli. Změny budou Uživateli oznámeny e-mailem nebo oznámením v Aplikaci. Změny nabývají účinnosti k uvedenému datu, které činí nejméně 30 dní ode dne oznámení změn, a vztahují se na veškeré následné užívání Aplikace. Pokud Uživatel se změnou nesouhlasí, může Smlouvu vypovědět s účinností po uplynutí 1měsíční výpovědní doby, která začíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi, přičemž výpověď musí být Lab In doručena před datem účinnosti změny. V případě výpovědi podle tohoto odst. platí po výpovědní dobu aktuálně platné Podmínky. Pokračování Uživatele v užívání Aplikace po uplynutí doby jejich účinnosti znamená, že Uživatel změny přijímá a souhlasí s nimi.
8.2. Rozhodné právo a příslušnost soudů. Veškeré právní vztahy související se Smlouvou se řídí českým právem. Spory budou strany řešit nejprve smírně. Pokud nedosáhnou smírného řešení sporu, budou spory rozhodovat obecné soudy České republiky.
8.3. Vyšší moc. Za případ vyšší moci považují strany veškeré nepředvídatelné okolnosti, které nemohou přiměřeným způsobem ovládat, zejména živelní pohromy, embarga, stávky (včetně plánovaných stávek), válku, epidemie a kybernetické útoky (například DDoS). Dojde-li k neplnění závazku z důvodu vyšší moci, nezakládá to podstatné porušení Smlouvy.
8.4. Salvátorská klauzule. Neplatnost, neúčinnost, zdánlivost či nevymahatelnost jakékoliv části Smlouvy nemá vliv na zbývající části Smlouvy. Strany nahradí jakoukoliv neplatnou, neúčinnou, zdánlivou či nevymahatelnou část smlouvy částí platnou, účinnou, nikoliv zdánlivou a vymahatelnou se stejným obchodním a právním významem do 14 dnů ode dne, kdy obdrží žádost od druhé strany.
8.5. Postoupení. Lab In může postoupit Smlouvu jako celek své přidružené osobě i bez předchozího písemného souhlasu Uživatele. Za přidruženou osobu se považuje jakákoli osoba, která s Lab In tvoří podnikatelské seskupení, zejména osoba ovládající, ovládaná nebo pod společnou kontrolou.
Jste si jisti, že chcete provést tuto operaci?